سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی عمده مانتو

 

اگر شما مغازه دار باشید یا بصورت اینترنتی (آنلاین) اجناس خود را بفروشید، حتما نیاز دارید که مانتو و بقیه اجناس خود را از جایی به صورت عمده خریداری کنید. همیشه این سوال ذهن شما را درگیر می کند که مانتو عمده از کجا بخرم؟

مراکز خرید مانتو بصورت عمده زیاد است. اما مهم این است، که تولیدی عمده مانتو دارای کیفیت مناسب، تنوع و هزینه مقرون بصرفه باشد. اکثر تولیدی های مانتو و مراکز پخش در شهرهای بزرگ مانند تهران قرار دارد.

همانطور که گفتیم برای شما سوال پیش میاید که مانتو عمده از کجا بخرم و عمده فروشان این صنف در کجا قرار دارند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا به شما مراکز و دفتر پخش تولیدی های عمده مانتو را معرفی کنیم.

مانتو عمده از کجا بخرم

شاید شما هم اولین جایی که در تهران برای خرید عمده مانتو به ذهنتان برسد، مرکز خرید هفت تیر است. اگر تا بحال برای خرید عمده فروشی مانتو رویال به هفت تیر نرفته باشید، در نگاه اول برایتان تعجب آور است که اکثر مغازه ها بصورت تک فروشی هستند.

برای خرید کلی مانتو در هفت تیر باید زیر و بم مراکز دفتری پخش عمده اجناسی را که می خواهید بدانید. ما به شما در اینجا چند مراکز دفتری پخش عمده مانتو را معرفی می کنیم. که شما به آسانی و بدون اتلاف وقت مراکز خرید را پیدا کنید. در اینصورت دیگر برای شما ابهامی در رابطه با اینکه مانتو عمده از کجا بخرم سوالی پیش نمی یاید و به راحتی با مراجعه به هفت تیرخرید خود را انجام می دهید.

ابتدا به ضلع شمال شرقی میدان می‌رویم. اولین ساختمان، بزرگترین پخش عمده مانتو قرار دارد، که به عنوان مجتمع هفت تیر شناخته شده است. دقیقا کنار فروشگاه زنجیره ای یاس قرار گرفته است.

مرکز خرید بعدی که برای تهیه مانتو عمده به شما معرفی می کنیم، کافیه چند کوچه پایین تر از همان ضلع میدان بروید. یک مجتمع سبز که به نام ساختمان سبز معروف است مواجه می شوید و در کوچه موسوی قرار دارد

مرکز خرید بعدی تقریبا به شما نزدیک است. شما باید به سمت ضلع جنوبی میدان بروید. این مرکز خرید عمده مانتو در کوچه ای بنام جار قرار دارد. در این مرکز برخلاف دو مرکز پخش قبلی عمده مانتو تنها به یک مغازه بسنده نمی شود. در این کوچه اکثر نیازهای شما برطرف می شود، زیرا مغازه و پاساژهای زیادی قرار دارد. اسم یکی از این پاساژهای بزرگ بنام مادر است. شما می توانید با گشتن در مجتمع مادر به دلیل تنوع زیاد به انتخاب دلخواه خود برسید و خرید راحتی داشته باشید.

ما تا به اینجا مراکز صنف خرید مانتو بصورت عمده را معرفی کردیم. اما فقط پیدا کردن مغازه های تولید عمده مهم نیست. اگر شما تازه وارد این کار شده اید، شما علاوه بر پیدا کردن آدرس باید به نکاتی توجه داشته باشید. مانند سلیقه مشتریان خود، کیفیت مناسب، قیمت، تنوع و عوامل دیگری که باید در هنگام خرید توجه داشته باشید